جامعترین سایت اموزش کسب درامد از اینترنت وتجارت الکترونیک

اموزش کسب درامد از اینترنت.سایت های پرداخت یه ازای کلیک.اموزش افتتاح حساب وبمانی لیبرتی.ایگولد.پی پال.حساب الرت پی.پکونیکس.

جامعترین سایت اموزش کسب درامد از اینترنت وتجارت الکترونیک

اموزش کسب درامد از اینترنت.سایت های پرداخت یه ازای کلیک.اموزش افتتاح حساب وبمانی لیبرتی.ایگولد.پی پال.حساب الرت پی.پکونیکس.

آموزش کسب درآمد از طریق paid to signup

شما بعد از اینکه وارد قسمت Paid to Signup یک سایت میشوید، یک لیست از سایتهایی خواهید دید که باید در آنها ثبت نام کنید. این لیستها بصورت بنر آن سایتها هستند که در زیر این بنرها، یک کادر برای وارد کردن یک سری اطلاعات (یک کم جلوتر میفهمید چه اطلاعاتی) وجود دارد. بعد از اینکه شما در سایتی از قسمت paid to signup عضو شدید، ایمیلی دریافت خواهید کرد که در آن username و password شما در آن است. این ایمیلها معمولاً به فرم زیر هستند:

Welcome to gogo-cash.com
Your login username is rambod57
Your login password is
kljds879433
You can login by going to
http://www.gogo-cash.com/pages/enter.php
if you need help email

support@gogo-cash.com

وقتی ایمیل فوق را دریافت کردید (معمولاً بلافاصله پس از عضویت شما برایتان فرستاده میشود) کل ایمیل را copy کنید و در همان کادر مربوطه که در بالا به آن اشاره کردم Paste کنید و دکمه زیر کادر را بزنید. فقط توجه کنید که پسوردتان را حذف کنید یا به جای آن ستاره بگذارید. معمولاً پس از 24 ساعت تا یک هفته پس از عضویت شما در سایتهای معرفی شده،  پول آن به حسابتان افزوده میشود.

فقط این نکته مهم را در نظر بگیرید که در سایتهایی که عضو میشوید، با همان اطلاعاتی (یوزرنیم، آدرس ایمیل و ...) عضو شوید که در سایت مبدا عضو هستید. نکته دیگر این که در سایتهایی که عضو میشوید در صورتی که نمیخواهید از آن سایت ایمیل دریافت کنید، در قسمت send emails to فقط Site Inbox را انتخاب کنید تا برایتان ایمیلی ارسال نشود.

بعد از اینکه پول آن عضویت به حسابتان اضافه شد، تصمیم با خودتان است که در آن سایتی که عضو شدید به کار ادامه بدهید یا خیر! میتوانید اصلاً عضویتتان را لغو کنید! البته در بعضی از سایتها، برای اینکه پول عضویت را بگیرید باید یک روز تا یک هفته در سایتی که عضو شده‌اید فعال باشید به این صورت که هر 3-4 روز یک بار به قسمت ایمیلها مراجعه کنید و یک لینک را کلیک کنید. ولی بعضی از سایتها هم اصلاً اینطور نیستند و کاری ندارند که شما فعال هستید یا نه. اگر سایتی را که در آن عضو شده‌اید مناسب برای کار کردن ندیدید، بعد از اینکه پول عضویت آن به حساب شما اضافه شد، عضویتتان را حذف نمایید. چون ممکن است در سایتهای دیگری که کار میکنید، این سایت جزو لیست سایتهایی باشد که شما با عضویت در آن پول میگیرید و چون شما یک بار در آن سایت عضو شده‌اید دیگر نمیتوانید عضو آن سایت شوید و پول آن عضویت را از دست میدهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد